آخر الأخبار

اخبار

فضائح الفن والمشاهير

صور

فيديوهات

الجمعة، 21 مارس، 2014


كلمات اغنية راهنت عليك نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم راهنت عليك
راهنت عليك وحبيتك وكلمة حب دي شوية وكل الناس قالولي بلاش قلت ده روحي وعينيا
وجالك قلبي تخدعني حرام تعمل كده فيا
عايزة اهرب من الناس والدنيا انا تعبانة خلاص انا مش لاقية امان حوليا غريبة في وسط الناس
انا مش اول واحده تحب ويخونها الاحساس انا مملكش غير الاحساس انا اللي في يدي مش ليا
مليش في الكذب والقسوة مجيش انا غير بحنية حبيبي ان كنت انا ظلماك واجهني وبص في عينيا

  1. صور البوم نانسي عجرم الجديد 2014 , كفرات البوم نانسي 8 , صور نانسي عجرم 2014
  2. كلمات اغنية اتنين صحاب نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم اتنين صحاب New!!
  3. كلمات اغنية بالراحة نانسى عجرم ,كلمات اغنيه نانسي عجرم بالراحة - New!!
  4. كلمات اغنية بقى كل ده نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم بقى كل ده - New!!
  5. كلمات اغنية تسابق الريح نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم تسابق الريح
  6. كلمات اغنية راهنت عليك نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم راهنت عليك - New!!
  7. كلمات اغنية شريك بعمرى نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسى عجرم شريك بعمرى
  8. كلمات اغنية شو هالقصه نانسى عجرم ,كلمات اغنيه نانسي عجرم شو هالقصه - New!!
  9. كلمات اغنية فاكرة زمان نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم فاكره زمان - New!!
  10. كلمات اغنية ما اوعدك نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم ما اوعدك - New!!
  11. كلمات اغنية ما تيجي هنا نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسى عجرم ما تيجي هنا
  12. كلمات اغنية مش فارقة كتير نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم مش فارقة كتير
  13. كلمات اغنية نام بقلبى نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم نام بقلبى - New!!
  14. كلمات اغنية وبكون جايي ودعك نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم وبكون جايي ودعك - New!!
  15. كلمات اغنية يا خاين نانسى عجرم ,كلمات اغنيه نانسي عجرم يا خاين - New!!
  16. كلمات اغنية يلا نانسى عجرم , كلمات اغنيه نانسي عجرم يلا

إضافه تعليق :

جميع الحقوق محفوظة © 2014 لـ دلعني
تعريب وتطوير ( كن مدون ) Designed By